Vanity Fair – klasyka współczesnej fotografii

Vanity Fair, to amerykańskie czasopismo, poświęcone modzie, kulturze, życiu gwiazd i polityce, wydawane przez Condé Nast Publications. Chciałbym Wam zwrócić na jego sekcję fotograficzną, dla której pracuje chociażby Annie Leibovitz. Dla przykładu polecam przejrzenie dwóch galerii:

The 25 Best News Photographs – Galerię pełną poruszających kadrów, chociaż mocno osadzonych w amerykańskiej historii.

In honor of Vanity Fair’s 25th anniversary, the magazine’s editors flexed their list-making muscles to determine the 25 best of everything—from book covers and documentaries to parties and political one-liners. Herewith, the top 25 news photographs.

The Faces of Vanity Fair Inspirujące portrety sławnych osób.

Launched in 1913, Vanity Fair helped put the “jazz” in the Jazz Age. Its second incarnation, born in 1983, has been held to even higher standards. Next month marks the publication of Vanity Fair, The Portraits: A Century of Iconic Images, and the opening of a touring show at the Los Angeles County Museum of Art. To commemorate the modern magazine’s 25th anniversary, VF.com offers a sampling of these legendary images.

Klasyka.

3 Odpowiedzi to “Vanity Fair – klasyka współczesnej fotografii”


  1. 1 Mika 10 listopada 2008 o 10:48

    Bardzo lubię fajne magazyny z pięknymi zdjęciami, ostatnio trafiłam na nowy numer magazynu Podróże i tam zobaczyłam naprawdę fantastyczne fotki, a dla mnie nie ma nic lepszego jak dobre zdjęcie pięknego krajobrazu np.Rajastanu. Dodam, że do tej pory pare razy widziałam to pismo, ale było takie sobie – nudne i w małym formacie. Teraz Podóże są duże, mają ciekawsze teksty a zdjęcia – paluszki lizać. Szczerze polecam !

  2. 2 Mika 10 listopada 2008 o 10:57

    Wcześniej pisałam o tym, że ostatnio zachwyciły mnie fotki w polskim magazynie Podróże. Sprawdziłam – nowy naczelny Podróży wczesniej pracował w Conde Nast … Raz jeszcze polecam to pisemko wszystkim.

  3. 3 Hortex 24 listopada 2008 o 10:24

    Mika, masz rację……wpadło mi w łapki to pisemko….ciekawa formuła, super zdjęcia, naczelny z międzynarodowym doświadczeniem. polecam!


Comments are currently closed.



Blog Stats

  • 2 326 207 hits