Jak zostać sławnym fotografem – odcinek I

Zgodnie z zapowiedzią, w serwisie Ateliora rozpoczął się cykl moich felietonów pod tytułem „Jak zostać sławnym fotografem„. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

(…) Artystą mogą, co najwyżej nazwać nas inni, sami o tym nie zdecydujemy. Chociaż byśmy przymierali głodem, wydając ostanie grosze na odbitki, papierosy i kawę w modnej kawiarni, okupowanej przez lokalna bohemę, a męki twórcze doprowadziły nas do granic paranoi – artystą nie będziemy. Chociażby talent  doprowadziły nas do technicznej perfekcji, a zleceniodawcy zapychali pocztę głosową propozycjami zleceń – to też nie uczyni z nas artystów. Jeżeli jednak o naszych twórczych zmaganiach mówi pół miasta albo zdjęcia ukazują się na okładkach poczytnych magazynów, spokojnie możemy o sobie powiedzieć, że jesteśmy sławni.  O tym, jak zostać sławnym fotografem opowiedzą kolejne felietony.

3 Responses to “Jak zostać sławnym fotografem – odcinek I”


  1. 1 Fotograf Żyrardów 31 Styczeń 2012 o 00:22

    Bardzo fajne treści można tutaj znaleźć, miło czasem coś poczytać.

  2. 2 Piotrek 12 Marzec 2012 o 00:13

    Patrząc na większość serwisów internetowych, w których można przedstawić swoją wesołą twórczość, trudno się nie zgodzić powyższymi uwagi. Aczkolwiek ostatnio buszując po stronkach związanych z fotografią zetknąłem się z trochę innym podejściem – http://1x.com. Sama rejestracja tam jest karkołomna a jeżeli już się uda to można dostać konstruktywną krytykę swoich prac.

    Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy :)

    • 3 AD 13 Marzec 2012 o 18:42

      Też tam jestem, ale nie opublikowałem wielu zdjęć, bo szybo zaprzestałem dodawać nowe. Nie da się ukryć, że sito krytyki jest spore, ale to dobrze.


Comments are currently closed.



Blog Stats

  • 2,206,353 hits

