The Sound Office: Ania Rejda

8 Responses to “The Sound Office: Ania Rejda”


  1. 1 Joanna K. 26 Luty 2011 o 13:09

    Witam! Mam pytanie do Pana, a mianowicie w jaki sposób można zrobić taki szablon na bloga? Tzn, czy to jest gotowiec w wordpressie?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odp!
    Joanna.

  2. 3 Nick 1 Marzec 2011 o 13:59

    Witam

    Mam pytanko. Zastanawiam się nad kupnem aparatu. Interesuje mnie w miarę kompaktowy wygląd coś w guście Nex3 lub Nex5 od Sony. Czy taki aparat nada się do robienia takich zdjęć jak Twoje?

    • 4 AD 16 Marzec 2011 o 16:29

      Odpowiadając krótko tak, dłużej to kwestia obiektywów i własnego doświadczenie. Jeżeli mówiąc „takie jak Twoje” ma Pan masz na myśli aspekt techniczny, to ja używam długich obiektywów i małej głębi ostrości. Nie jestem pewien czy seria Nex ma takie w swojej ofercie.

  3. 5 Mikołaj 3 Kwiecień 2011 o 12:46

    Ładnie, ale trochę zbyt klasycznie.

  4. 7 fotograf ślubny legnica 24 Kwiecień 2011 o 12:27

    Może warto by było poświęcić trochę czasu na obróbkę? Jak dla mnie te zdjęcia są trochę zbyt surowe.
    Pozdrawiam ;)

  5. 8 szamac 3 Czerwiec 2011 o 23:30

    swietna sesja, uroda modelki wrecz stworzona do charakteryzacji :)


Comments are currently closed.



Blog Stats

  • 2,206,353 hits

