Reportaż społeczny

Właśnie dostałem informację o prezentacji zdjęć znajomej fotografki na portalu SocialDocumentary.net. Chciałbym Wam polecić mocny i spójny materiał Natalii, który dotyczy ekshumacji zwłok po czystkach etnicznych w okolicach Srebrenicy:

jak również zwrócić uwagę na sam portal o reportażu społecznym:

4 Responses to “Reportaż społeczny”


  1. 1 Michal 3 Styczeń 2010 o 18:20

    Fajna strona ta Social Documentary, też ją ostatnio odkryłem, przy okazji zdjęć Tomasza Tomaszewskiego.

    Pozdrawiam.

  2. 2 Maziarzowy blog 14 Styczeń 2010 o 21:42

    Mocno! Podoba mi się!

  3. 4 juliet_t 15 Marzec 2010 o 10:24

    Witam Pana,
    Bardzo podobają mi się pańskie zdjęcia (najbardziej chyba portrety i zdjęcia uliczne w portfolio) i w związku z nimi piszę. Otóż założyłam nowe forum fotograficzne i szukam ludzi, którzy pomogli by od czasu do czasu początkującym. Może jakiś ciekawy post dotyczący oświetlenia czy coś w tym stylu? Na chwilę obecną forum jest malutkie, ale jestem pewna że będzie się rozrastać. Przepraszam z góry za tą „reklamę”, jeśli nie jest Pan zainteresowany proszę skasować mój komentarz,
    Pozdrawiam


Comments are currently closed.



Blog Stats

  • 2,206,353 hits

