Nowe edytory graficzne dostępne online

Edytory graficzne dostępne jako aplikacje sieciowe rosną w siłę. Ostatnio trafiłem na trzy bardzo ciekawe przykłady.

Sumo Paint – sprawiający bardzo pozytywne wrażenie i szybko działający edytor, który mimo, że w wersji beta, to już oferuje mnóstwo narzędzi.

Phoenix – jedna z prawdopodobnie wielu przyszłych aplikacji tworzonych przez serwis Aviary. Ciekawostką jest to, że mają w nim też powstać inne edytory np. grafiki wektorowej, muzyki itp.

Pixlr – wyglądający podobnie to Photoshop’a, ale z mniejszą liczbą funkcji niż przedstawione powyżej. Co ciekawe dostępna jest polska wersja językowa.

Warto też w tym momencie przypomnieć jeden z najstarszych zaawansowanych edytorów grafiki online jakim jest Splashup. Z innymi edytorami graficznymi możecie się zapoznać w notce „Jak edytować zdjęcia?

1 Response to “Nowe edytory graficzne dostępne online”


  1. 1 Gumiś 14 Październik 2008 o 10:58

    Obserwuje pańskiego bloga od dłuższego czasu, i muszę przyznać jest bardzo pomocny, szkoda że wcześniej go nie znalazłem przydałby się wskazówki co do wyboru aparatu, a co do edytora graficznego online to strzał w dziesiątkę używam Picasa do swoich domowych zdjęć, ale coś tam zawsze brakuje przy edycji. Skorzystałem z Pixlr bo jest polska wersja językowa i naprawdę mi pomógł. Nie jestem zawodowym fotografem ale lubię sobie poeksperymentować. Pozdrawiam Mariusz


Comments are currently closed.



Blog Stats

  • 2,228,173 hits

